viernes, 13 de julio de 2018

Reconoxitos 0,5 creditos ects per a Universidat de Zaragoza pa o “Curso on line de Lengua Aragonesa”




Reconoxitos 0,5 creditos ects per a Universidat de Zaragoza pa o “Curso on line de Lengua Aragonesa” (1er edizión) organizato per a Direzión Cheneral de Politica Lingüística” d’o Gubierno d’Aragón a través de ARAFOREM, con a colaborazión d’a catedra Johan Ferrández d’Heredia d’a Universidat de Zaragoza.


Qui ameniste a reconoxedura d’os créditos en o suyo espediente academico, cal que vaiga t’a Facultat en a que siga matriculato con o zertificato d’o curos e astí solizitar que le’n reconoxcan en o suyo espedién.

------------------------------------------------------
 

Reconocidos 0'5 créditos ects por la Universidad de Zaragoza para el “Curso on line de Lengua Aragonesa” (1ª edición) organizado por Dirección General de Política Lingüística del Gobierno de Aragón a través de ARAFOREM, con la colaboración de la cátedra Johan Ferrández d’Heredia de la Universidad de Zaragoza.

Quien precise el reconocimiento de los créditos en su expediente académico, debe ir a la Facultad en que esté matriculado con el certificado del curso y allí solicitar que se lo reconozcan en su expediente.



No hay comentarios:

Publicar un comentario