martes, 10 de julio de 2018



“Agora x l’aragonés” ye una iniziativa promovida por o Departamento d’Educazión, Cultura y Esporte d’o Gubierno d’Aragón, en o que i partizipan asoziazions, interpresas, comerzians, profesionals, particulars y instituzions.

En os zaguers años, l’emplego de l’aragonés ha creixiu en muitos ambitos d’a soziedat. instituzions, interpresas y particulars se i han embrecau cada vegada más en a suya promozión y espardidura. Manimenos, ye plegau o momento de fer un trango dillá y fer plegar l’aragonés, una luenga con denominazión d’orichen, en toz os rincons d’Aragón.

“Agora x l’aragonés” trata de potenziar l’uso d’a nuestra luenga y espardir-ne a suya riqueza lingüística. Ta ixo, “Agora”busca creyar un ret de colaboradors, que partizipen en ista difusión y se i embrequen, por a supervivenzia d’a luenga aragonesa.

A traviés d’un carnet, qui se i inscriba tendrá aczeso, en primeras, a l’aprendizache no formal d’a luenga aragonesa, a traviés d’as personas que faigan de “mentors” y, tamién, a as diferens avantallas que as entidaz, establimientos, interpresas y profesionals colaboradors lis ufran.

Inscripzions astí

------------------------------------------------------

“Agora x l’aragonés” es una iniciativa promovida por el Departamento de Educación, Cultura y Deporte del Gobierno de Aragón, en el que participan asociaciones, empresas, comerciantes, profesionales, particulares e instituciones

En los últimos años, el uso del aragonés ha crecido en numerosos ámbitos de la sociedad. Instituciones, empresas y particulares se han ido implicando cada vez más en su promoción y difusión. No obstante, ha llegado el momento de dar un paso más, y hacer llegar el aragonés, una lengua con denominación de origen, a todos los rincones de Aragón.

“Agora x l’aragonés” trata de potenciar el uso de nuestra lengua y difundir su riqueza lingüística. Para ello, “Agora” busca crear una red de colaboradores, que participen en esta difusión y se impliquen por la supervivencia de la lengua aragonesa.

A través de un carnet, quienes se inscriban tendrán acceso, en primer lugar, al aprendizaje no formal de la lengua aragonesa, a través de las personas que ejerzan como “mentores” y, en segundo lugar, a las diferentes ventajas que las entidades, establecimientos, empresas y profesionales colaboradores les ofrezcan.

Inscripciones aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario