miércoles, 12 de diciembre de 2018

A esposizión L’aragonés, un patrimonio común, en Uesca


O 23 de noviembre se engueró a esposizión “L’aragonés, un patrimonio común”, en o Centro Manuel Benito Moliner de Uesca (Avda. Martínez de Velasco, 6). La esposizión preba de dar a conoixer ista luenga, uei en grieu periglo de desparixión. Se proposa un recorrito istorico por a situazión d’a luenga, completato con ascuitas e una triga de documentos dende o sieglo XIII dica prenzipios d’o sieglo XX. Atros alpartatos replegan a fayena de rezerca istoriografica e o treballo d’os lexicografos dende o primer vocabulario conoixito (s. XVI); a suya presenzia en os medios de comunicazión u en manifestazions culturals de toda mena (mosica, literatura, medios audiovisuals…) e tamién en o entorno sozial y economico d’o nuestro territorio. Una d’as mesas espositoras ye adedicata a ra presenzia de l’aragonés o mundo empresarial, grazias a toz qui ez colaborato. 

A esposizión viachará ta Chaca (9 dica 31 de chinero), Zaragoza (7 de febrero dica 23 de marzo) e Teruel (28 de marzo dica 30 d’abril).

Más info AQUÍ 




La exposición L’aragonés, un patrimonio común, en Huesca

El 23 de noviembre se inauguró la exposición L’aragonés, un patrimonio común, en el Centro Manuel Benito Moliner de Huesca (Avda. Martínez de Velasco, 6). La muestra pretende dar a conocer esta lengua, hoy en grave riesgo de desaparición. En ella se propone un recorrido histórico por el devenir de la lengua, completado con audiciones y una selección de documentos desde el siglo XIII hasta principios del siglo XX. Otros apartados abordan la investigación historiográfica, y la labor lexicográfica desde el primer vocabulario conocido (s. XVI); su presencia en los medios de comunicación, en manifestaciones culturales de todo tipo (música, literatura, medios audiovisuales…) y también en el entorno social y económico de nuestro territorio. Una de las mesas expositoras está dedicada a la presencia del aragonés en el mundo empresarial, gracias a todos los que habéis colaborado.  

La exposición viajará a Jaca (9 a 31 de enero), Zaragoza (7 de febrero a 23 de marzo) y Teruel (28 de marzo a 30 de abril).

Más info AQUÍ