miércoles, 6 de marzo de 2019

Esposizión "L´Aragonés un patrimonio común"


Somos en l'año Europeo d'o Patrimonio Cultural: una buena enchaquia p'a esposizión "l'Aragonés un patrimonio común", cuyo ochetivo  ye fer conoxer entre a ziudadanía a esistenzia e situazión de l'aragonés e fomentar o respeto per a diversidat cultural e lingüistica d'Aragón. 
A luenga aragonesa ye a protagonista, dende o suyo orixen istorico, amostrando decumentos escritos dende a Edat Meya dica os nuestros tiempos, belunos indeditos u que nunca antes no eban estato espuestos.
A muestra podrá visitar-se en l'antiga sala de leitura d'a biblioteca, corredor e Sala Africa Ibarra d'o Paraninfo d'a Universidat de Zaragoza dica o 30 de Marzo.
Dimpués, a esposizión será tresladata ent'a siede d'o antigo Banco d'España en Teruel (d'o 28 de marzo dica o 30 d'abril).

En el Marco del Año Europeo del Patrimonio Cultural, la exposición "L'Aragonés un patrimonio común" tiene como objetivo dar a conocer a los ciudadanos la existencia y situación del aragonés y fomentar el respeto por la diversidad cultural y lingüística de Aragón.
La lengua aragonesa es la protagonista, desde su origen histórico, mostrando documentos escritos desde la Edad Media hasta nuestros tiempos, algunos inéditos o que nunca antes habían sido expuestos. 
La muestra podrá visitarse en la antigua sala de lectura de la biblioteca, pasillo y Sala África Ibarra del Paraninfo de la Universidad de Zaragoza hasta el 23 de marzo. 
Posteriormente, la exposición se trasladará a la Sede del antiguo Banco de España de Teruel (del 28 de marzo al 30 de abril). 


No hay comentarios:

Publicar un comentario