miércoles, 9 de diciembre de 2020

Nueva App Agora x l'aragonés

 

Dende fa bes diyas ye a disposizión cheneral a App d'o programa Agora x l'aragonés. Se trata de meter en contauto a ras interpresas, asoziazions e instituzions con os particulars d'a comunidat "Agora", más que más en istos momentos en que no pueden fer-se autividaz de traza presenzial como a Feria u os achuntes con os mentors e mentoras.

Podrez veyer en o mobil os recursos teunolochicos que s'ofrexen (u se vaigan ofrexendo en o esdevenidero) dende a Direzión Cheneral de Politica Lingüistica, asinas como as autividaz (AUTIVIDAZ/ACTIVIDADES) que encluyan as asoziazions e instituzions e as ofiertas (OFIERTAS/OFERTAS) que ofrexcan as interpresas u asoziazions.

Amás, en un atra pestaña (ZERCA DE TU/CERCA DE TI), os usuarios podrez veyer en o vuestro mobil as interpresas, asoziazions e instituzions que son incorporatas a o programa en un rayo de 20 km dende o puesto an que tos trobez (perén que tiengaz autivato "Ubicazión" en o vuestro mobil).

En zagueras, emos autivato a posibilidat de que puedas rilazionar-te direutamén con beluna  d'as presonas que s'han ofrexito como mentors u mentoras ta que establexcas con él u ella a traza en que iz a fer as charradas  (por exemplo a traviés de videoconferenzias).

 

A App ye disponible en: https://play.google.com/store/apps/details?id=es.aragon.apla


Asperamos que te siga d'utilidat, muitas grazias!

Agora x l'aragonés

 

 

 

 

 

 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario